نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات 1402

هر سال در پایتخت ایران ، نمایشگاه های متفاوتی در حوزه بین المللی برگزار خواهد شد که یکی از آنها نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲ است.

در نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲ ، شرکت های نماینده رسمی هایترا حضور داشته و از نسل جدید تجهیزات هوشمند بیسیم با سرویس MCS رو نمایی شد. شبکه تاراسل ارائه دهنده سرویس های موبایل اختصاصی برای سازمانهای ماموریت حساس در ایران است. نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران است که با حضور شرکت های زیر مجموعه برند هایترا برگزار شده و محصولات DMR و سرویس های ارتباط اضطراری MCS را به کارفرمایان محترم معرفی کرده اند.

نمایشگاه تلکام مخابرات

همه سال نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات 1402 با حضور شرکت های بزرگ ارتباطات در زمینه های مختلف برگزار خواهد شد ، شرکت صدرا افق بعنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه ارتباطات بیسیم در این نمایشگاه با عنوان نماینده رسمی بیسیم های هایترا در ایران حضور داشته و توانسته طرح ها و راه حل های ارتباط رادیویی خود را به کارفرمایان ارائه دهد از طرفی تجهیزات جدید هایترا که شامل بیسیم های هوشمند و دوربین های قابل نصب بر روی بدن می باشد را بصورت تست پایلوت نمایش داده است.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲
  1. بیسیم های باند فرکانسی VHF در مدل های معمولی و ضد انفجار
  2. بیسیم های هایترا تترا
  3. بیسیم های هایترا UHF در مدل های معمولی و ضد انفجار
  4. بیسیم هوشمند سیم کارتی در بستر امن MCS با تاییدیه از حراست کل کشور
  5. دروبین هایترا قابل نصب بر روی لباس مناسب تیم های عملیاتی و امدادی و خدماتی
  6. تکرارکننده و سرورهای هایترا
  7. گت وی ارتباطی مابین بیسیم هایترا DMR و بیسیم هایترا MCS
شرکت های فعال در نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲

از شرکت های فعال در حوزه مخابرات می توان به شرکت مخابرات ایران ، اپراطورهای موبایل همراه ، شرکت های صایران و زیر مجموعه های آن و شرکت های ارتباطی حوزه بیسیم اشاره کرد ، شرکت صدرا افق در حوزه ارتباطات رادیویی بیسیم یکی از شرکت های فعال در نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲ بوده است.

حضور شرکت های نمایندگی هایترا ایران در نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات 1402

شرکت های نمایندگی رسمی هایترا ایران در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات بیسیم هایترا را به نمایش گذاشتند ، از مزایایی برقراری نمایشگاه تلکام می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. شناخت و معرفی شرکت های نمایندگی رسمی هایترا ایران
  2. آشنایی با محصولات جدید هایترا
  3. ارائه طرح ها و راه حل های ارتباطی نوین
  4. ایجاد ارتباط فنی کارفرمایان با پیمانکاران
نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات ۱۴۰۲
بررسی سرویس ارتباط امن MCS هایترا

سرویس ارتباط سریع تاراسل معروف به MCS ابزاری ارتباطی است جهت برقراری ارتباط تصویری و صوتی با امنیت بالا که با استانداردهای امنیت عمومی MCPTT همخوانی دارد. شرکت نماینده هایترا که در منطقه شمال کشور فعالیت دارد، شرکت مخابراتی صدرا افق است که در این نمایشگاه حضور داشته و از محصولات هایترا DMR و بیسیم های هوشمند هایترا رونمایی کرده است .

دست آوردهای نمایشگاه تلکام مخابرات و فناوری اطلاعات 1402

راه حل های ارتباطی سازمان ها در بستر های DMR و شبکه MCS مورد بررسی قرار گرفته و جلسات مهندسی برگزار شد. از دست اورد های نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ در غرفه تاراسل ( نسل نوین ارتباطات سازمانی ) به موارد زیر می توان اشاره کرد:

 1. ارائه محصولات بیسیم هوشمند جدید به کارفرمایان

 2. بررسی مشکلات و ضعف های ارتباطی سازمان ها

 3. ارائه تجهیزات انتقال تصویر در بستر بیسیم هوشمند MCS

 4. آشنایی با  نمایندگان رسمی هایترا در ایران

 5. ارائه راه کارهای نوین ارتباطی شبکه MCS

6.ارائه پکیج های ارتباطی برای برقراری ارتباط مابین بیسیم های DMR و MCS

پیمایش به بالا