اجراء بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه شیشه

در اکثر کارخانجات صنعتی یکی از مهم ترین بخش های آن استفاده بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه است ، در این نمونه کار به بررسی کاربرد بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه شیشه سازی می پردازیم.

مراحل اجراء بییسیم دیجیتال هایترا در کارخانه
  1. راه اندازی شبکه sip phone هایترا
  2. راه اندازی تکرارکننده تک فرکانس دیجیتال SFR HYTERA
بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه
راه اندازی شبکه SIP PHONE هایترا

با راه اندازی شبکه تکرارکننده هایترا در کارخانه ، کارفرما بر حسب نیاز خود برای برقراری ارتباط تلفن آی پی مدیر کارخانه با مدیران خط تولید و واحدهای اداری که درون کارخانه مستقر هستند و دسترسی به تلفن آی پی ندارند ، درخواست کردند تا ارتباط رادیویی مابین بیسیم های دیجیتال هایترا و تلفن های آی پی را برقرار کنیم .

با هماهنگی لازم با همکاران واحد IT کارخانه ، ارتباط زیر ساخت شبکه مابین تکرارکننده و IP PBX کارخانه برقرار شده و با استفاده از نرم افزار دیسپچر هایترا و همچنین کانفیگ تکرارکننده و بیسیم های دستی ارتباط مابین تلفن های آی پی و بیسیم دیجیتال هایترا برقرار شد.

عملکرد شبکه SIP PHONE هایترا

زمانی که تلفن آی پی تصمیم به برقراری تماس با بیسیم مورد نظر دارد ، آی دی آن را شماره گیری می کند و یک تماس خصوصی مابین آنها برقرار خواهد شد که بیسیم هر زمان قصد پاسخگویی داشته باشد با فشردن دکمه PTT می تواند پاسخ دهد ، از طرفی بیسیم هر زمان قصد برقراری تماس با تلفن مدیر کارخانه را داشته باشد می تواند با شماره گیری از طریق کیپد دستگاه خود و فشردن دکمه تماس خصوصی ارتباط خود را برقرار نماید.

راه اندازی تکرارکننده تک فرکانس دیجیتال SFR HYTERA

در نقاط زیر زمینی کارخانه ، متاسفانه نقاط کور رادیویی وجود دارد ، حتی در بعضی از پروژه ها با وجود راه اندازی تکرارکننده ( تقویت کننده ) نقاط کور بازهم وجود دارند ، برای پوشش رادیویی این نقاط کور پیشنهاد ما استفاده از تکرارکننده تک فرکانس دیجیتال SFR هایترا بوده ، با راه اندازی یک بیسیم دستی دیجیتال هایترا SFR PD985 تا حد چشم گیری این مشکل رفع شده است.

با وجود یک بیسیم دستی دیجیتال SFR توسط کاربر میانی خط تولید ، همیشه ارتباط مابین ابتدا و انتهای خط برقرار بوده و حتی صدای مکالمه به طبقه بالایی زیر زمین هم منتقل خواهد شد.

کاربرد بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه شیشه
بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه شیشه

در کارخانجات صنعتی استفاده از استفاده بیسیم دیجیتال هایترا در کارخانه یکی از پرکاربردترین ابزارها است که می تواند به کیفیت راندمان پرسنل کمک بسزایی کند ، شما می توانید با استفاده از شبکه بیسیم دیجیتال در فضای صنعتی راندمان و بهره وردی تولید را به میزان چشم گیری افزایش دهید به دلایل زیر :

  1. عدم نیاز به استفاده از تلفن مابین پرسنل
  2. برقراری ارتباط سریع
  3. حفاظت از تجهیزات و منابع توسط واحد حراست
  4. کنترل و هماهنگی مابین مدیران و پرسنل بصورت آنلاین
  5. کنترل تردد نیروها درون کارخانه از طریق GPS بیسیم ( بدون هزینه ماهانه )
پیمایش به بالا