کاربرد بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی

خدمات ایمنی عمومی برای توسعه امنیت شهری، استفاده از بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی برای حفاظت از شهروندان در برابر جرم و جنایت و تروریسم و ​​به حداقل رساندن تأثیر بلایای طبیعی و سایر تهدیدها ضروری است . با ادامه توسعه شهرها، افزایش سریع جمعیت چالش های جدیدی را برای مدیریت ایمنی عمومی ایجاد می کند. مشکلات کمبود ابزار هشدار، کوتاه شدن اطلاعات و تحلیل نادرست وجود دارد. بنابر این دلایل استفاده از بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی امری بسیار مهم است.

بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیت
عملکرد و بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی

از سیستم تماس اضطراری گرفته تا سیستم فرمان بصری، سیستم‌های امنیتی برای رویدادهای بزرگ تا سیستم تجزیه و تحلیل حوادث، از فناوری ارتباطی PMR استفاده می کنند. شرکت صدرا افق به عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل پیشرو در صنایع مخابراتی ، راه‌حل جامعی را برای سناریوهای وظایف روزانه، امنیت رویدادهای بزرگ و سناریوهای پاسخ به شرایط بحرانی ارائه می‌کند. این فرآیند می تواند نیازهای متنوع مشتریان را در قبل،در فرآیند و بعد از رویدادهای بحرانی برآورده کند،

بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی
کاربرد بیسیم هایترا دیجیتال نظامی و امنیتی در مراکز کنترل و فرماندهی

راه حل E2E با معماری سفارشی سازی انعطاف پذیر، با هدف دستیابی به مدیریت حوادث، نمایش و کنترل وضعیت کلی، مدیریت منابع شهری، امنیت رویدادهای مهم، همچنین برای رفع سایر نیازهای ایمنی عمومی مرتبط است.

بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی
ارسال فرماین مدیریت در محل عملیات

فرمان در محل می تواند واحدهای استقرار سریع را کنترل کند و دستورات و دستورات را با توجه به وضعیت صادر کند که برای عملیات در محل بسیار مفید است.

اتصال چندگانه بیسیم دیجیتال هایترا نظامی و امنیتی

اتصال چندگانه اتصال متقابل با زیرساخت های Tetra، DMR، LTE، رادیوهای آنالوگ، شبکه های عمومی و غیره، ارائه کنترل یکپارچه فرمان و ارتباط بین واحدهای مختلف از طریق صدا، ویدئو و داده کاملا قابل پیاده سازی است.

پیمایش به بالا