شبکه بیسیم تک فرکانس یا شبکه LOCAL

شبکه بیسیم تک فرکانس یا شبکه LOCAL ، تکرارکننده تک فرکانس ؟!  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با توجه به نیاز شبکه مخابراتی به آنها یک فرکانس می دهند ، اما خب محدودیتی که ایجاد می شود این است دیگر نمی توان از حالت تکرارکننده در شبکه استفاده کرد ، برای افزایش تقویت شبکهاز تکرارکننده تک فرکانس فقط می توان استفاده کرد.

در واقع شما دارای یک شبکه بیسیم تک فرکانس یا شبکه LOCAL هستید و با یک فرکانس باید تقویت شبکه و ارتباط خود را ایجاد کنید ، اگر شبکه ای دارید که بیسیم های آن آنالوگ است راهی جز استفاده از تکرارکننده سیمپلکسور ندارید.

تکرارکننده بیسیم تک فرکانس سیمپلکسور

سازمان های که تعداد پرسنل انها کم بوده و یا محدوده ارتباطی کمی دارند ، تعداد فرکانس های انها به یک طیف فرکانسی محدود است و بصورت شبکه بیسیم تک فرکانس یا LOCAL از شبکه استفاده خواهند کرد، جهت افزایش برد در حالت LOCAL از یک تکرارکننده صدا استفاده خواهد شد،

در مرکز محل عملیات یک انتن قوی و یک بیسیم ایستگاه ثابت لحاظ می شود، صدا با کیفیت مناسب دریافت می شود و با قدرت عالی ارسال می شود ، اینگونه پوشش ارتباطی تقریبا ۲ برابر است. این تکرارکننده قابلیت مچ شدن با تمامی برندهای بیسیم خواهد بود.

تجهیزاتی طراحی و ساخت شده اند با حجم کم هم بر روی بیسیم دیجیتال و هم بر روی بیسیم های انالوگ می توانند عمل تکرارکنندگی بیسیم تک فرکانس را انجام دهند.

بیسیم تک فرکانس SFR MD785

پیشرفته این تکرارکننده در حالت دیجیتال همان دستگاه SFR هایترا می باشد ، نمونه فایل تست دستگاه SFR در با کلیک می توانید مشاهده کنید.

پیمایش به بالا