وضعیت بیسیم در سازمان ها

با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین افزایش قیمت ترمینال های بیسیم، در برندهای متفاوت اعم از هایترا ، موتورولا ، ایکوم و … ، سرویس و نگهداری و تعمیر بیسیم ، از جمله مهم ترین نکاتی است مابین کاربرانی که از بیسیم بهره برداری می کنند، تعمیر بیسیم با توجه به کمبود لوازم جانبی و قطعات آن در حال حاضر بسیار دشوار است. به همین دلیل اکثر ارگان ها بیسیم را بصورت شخصی تحویل و تحول کرده و تعهد نامه استفاده صحیح از کاربران دریافت می کنند .

وضعیت بیسیم در سازمان ها
وضعیت بیسیم در سازمان ها

شرکت های مجاز تعمیر بیسیم در سازمان ها

شرکت های که مجوز خدمات رادیویی دارند ترجیحا تعمیر کار بیسیم نمی باشند ، به همین دلیل در انتخاب شرکت دقت لازم فرمایید ترجیحا از شرکتی که بیسیم خود را خریده اید در زمینه سرویس و تعمیر درخواست کنید در غیر این صورت مجموعه مخابراتیصدرا افق یکی از شرکت های فعال در زمینه سرویس بیسیم می باشد.

وضعیت بیسیم در سازمان ها
تعمیر تخصصی بیسیم هایترا و موتورولا

شرکت صدرا افق تعمیرات تمامی بیسیم ها ، هایترا و موتورولا و آیکوم را به صورت کامل در شرکت انجام خواهد داد، این فرآیند بصورت تخصصی و حرفه ای با تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل تستر رادیو ، کانتر ، فرکانس متر، سیگنال ژنراتور ، اسیلوسکوپ، اسپکتروم ، و دیگر ادوات استاندارد آزمایشگاهی صورت خواهد گرفت، در حال حاضر تعمیرات بیسیم های هایترا و موتورولا و آیکوم بصورت کاملا حرفه ای صورت میگرد.

تعمیرات بیسیم امری بسیار تخصصی و فنی می باشد و همچنین نیازمند به زمینه علمی و عملی در حوزه مخابرات RF می باشد

پیمایش به بالا