مجوز بیسیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

شرکت مخابراتی صدرا افق عامل فروش بیسیم های مجاز ، دارای مجوز خدمات و فروش تجهیزات رادیویی بیسیم که تحت نظر و تاییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد. شما می توانید برای اینکه بدانید چطوری مجوز بیسیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بگیرم ؟ با مشاوران ما در تماس باشید و مقاله زیر را مطالعه کنید

کاربرد مجوز بیسیم

زمانی که شما قصد استفاده از بیسیم بصورت مجاز را دارید ، حتما باید دارای پروانه بهره برداری از شبکه بیسیم باشید ، که در آن پروانه به شما حق فرکانس ، پهنای باند ، نوع پخش و تعداد مجاز خرید بیسیم ، و مشخصه های فنی شبکه برای شما تعیین می گردد، شما با داشتن مجوز بیسیم یا پروانه بهره برداری از بیسیم امکان استفاده در چهار چوب آن پروانه را دارید.

روش سریع دریافت مجوز بیسیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

در گذشته نه چندان دور ، دریافت مجوز بیسیم برای ارگان ها ، سازمان های کوچک ، شرکت های خصوصی ، معادن ، پتروشیمی ، و مجموعه های کوچک و بزرگ ، با یک درخواست و پر کردن فرم های اولیه ، امکان دریافت مجوز برای یک فرکانس کاملا به سادگی بوده ، در کمتر از چند ماه امکان دریافت برای مجوز بیسیم وجود داشت . اما با گذشت زمان و کمبود فرکانس برای تخصیص به سازمان ها ، افزایش درخواست ها ، متاسفانه شرایط برای دریافت مجوز سخت شد.به همین دلیل رفته رفته برای گرفتن مجوز بیسیم مراحل بسیار سخت و زمان بر شده است و تقریبا دیگر امکان روش سریع دریافت مجوز بیسیم حذف شده .

مراحل اداری گرفتن مجوز بیسیم

با توجه به ایجاد سامانه مدیریت کاربران ( sso/otp) توسط پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، از این به بعد تمام پیگیری ها ، اعم از اخذء مجوز بیسیم ، تمدید مجوز بیسیم ، توسعه مجوز بیسیم ، اصلاح مجوز بیسیم ، پاسخ به صورتجلسات کارشناسان مناطق در سامانه مدیریت کاربران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امکان پیگیری دارد ، شرکت صدرا افق آمادگی لازم را جهت ساخت این پرتال در سامانه برای سازمان شما میباشد، مدارک مورد نظر به شرح زیر میباشد:

  1. عکس از کارت ملی و شناسنامه مسئول شبکه(اسکن گرفته شود و دارای کیفیت باشد (PDF)
  2. شماره ثبت سازمان/شرکت
  3. شناسه ملی سازمان/شرکت
  4. شماره تماس کارشناس و مسئول شبکه(سیم کارت ب نام کارشناس مربوطه و همچنین فعال باشد)
  5. ایمیل سازمان
  6. شماره تماس ثابت سازمان
  7. ادرس و کد پستی سازمان

با تکمیل این مدارک شما ثبت نام اولیه را انجام می دهید ، اطلاعات شما برای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال می شود و در صورت تاییدیه مشخصات مربوطه ، به مرحله دوم خواهید رفت.

احراز هویت پرتابل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

و در مرحله دوم برای احراز هویت نیاز به یک نامه ای هست که باید طبق فرم مورد نظر سازمان در سربرگ رسمی سازمان شما اراِئه شود و در سامانه باگذاری خواهد شد

کاربران محترم در نظر داشته باشند ، جهت تمامی پیگیری های سرویس های رادیویی خود حتما باید از این درگاه اقدامات لازم را انجام دهند و مانند قبل دیگر نیازمند به صدور نامه و ارسال به دبیرخانه یا ایمیل نمی باشد.

درخواست پروانه بهره برداری از بیسیم

بعد از اینکه شما مراحل فوق را طی کردید ، می توانید با ارائه درخواستی به سازمان تنظیم مقررات مبنی بر نیاز سازمان شما به استفاده از بیسیم ، مراحل اخذء پروانه خود را شروع کنید.

یکی از مهم ترین قسمت های مراحل اداری درخواست مجوز بیسیم ، ارائه طراحی شبکه است که شرکت های محدودی حق ارائه این طرح های رادیویی را دارند.

شما می توانید با تیم مشاوره صدرا افق برای ارائه طراحی شبکه در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا