بلندگو بیسیم هایترا

بلندگو بیسیم هایترا

همان طور که می دانید بلندگوهای داخلی بیسیم هایترا دارای توان مشخص و بلندی صدای نسبی می باشند و بلندگو بیسیم هایترا خارجی توان دیگری دارد

برای مثال بیسیم MD785 هایترا دارای بلندگویی با توان ۵ وات است .شاید گاهی اوقات این میزان توان با توجه به میزان صداهای اطراف محیط کافی نباشد برای اینکار می توان از بلندگو اکسترنال استفاده کرد.

شرایطی که صدای بیسیم برای کاربر قابل شنیدن نخواهد بود
  1. عملیات های امداد آتشنشانی در حریق
  2. عملیات های هلال احمر در تصادفات و شلوغی های جاده
  3. مانورهای عملیاتی توسط نیروهای امدادی

و تمامی موارد مرتبط به کاربری بیسیم در جاهای شلوغ

افزایش بلندی صدای بیسیم

برای حل این مشکل اکثر بیسیم ها در پورت های پشت بیسیم که بنام اکسسوری پین معروف هستند معمولا دو پایه خروجی جهت اتصال بلندگو بیسیم هایترابصورت اکسترنال ایجاد خواهد شد.جهت اتصال خروجی بیسیم خودرویی هایترا به بلندگو می توان از این بلندگو استفاده کرد

 جهت اتصال بلندگو خارجی به موارد زیر نیاز داریم :
  1. بلندگو اکسترنال
  2. براکت نصب بلندگو
  3. دستگاه هویه و لحیم
  4. کانکتور نری DB26 هایترا
  5. سیم دو رشته با قطره متوسط ۰٫۲۵
  6. تنظیمات مربوط به CPS بیسیم
برای اینکه بتوان بلندگو  اکسترنال را به بیسیم متصل کرد دو حالت نزدیک و دور وجود دارد

در بعضی موارد برای مثال کاربر از بیسیم دور است و می خواهد بلندگو در پشت خودرو عملیات نصب گردد

می توان با سیم کشی دو رشته با قطر ۰٫۷۵ تا طول ۱۵ متر این کار را انجام داد باید در نظر گرفت که بلندگو بیسیم هایترا از درون خورتومی نسوز عبور داده شود و حتما مسیر کابل کشی از جاهای پر نویز خودرو نباید باشد.

مورد دیگر که باید در رابطه با نصب بلندگو باید در نظر گرفت مربوط به تنظیمات نرم افزاری بیسیم خواهد بودباید طوری تنظیم گردد که ابتدا اولویت خروجی صدا با بلندگو داخلی و در مرحله بعد بلندگو خارجی مدنظر قرار گیرد.

برای مطلع شدن از نحوه اتصال و تنظیمات نرم افزاری بیسیم ، یا خرید کابل رابط اکسسوری پین به بلندگو  هایترا با شرکت تماس حاصل نمائید.

پیمایش به بالا