تک فرکانس یا شبکه LOCAL

تک فرکانس یا شبکه LOCAL

تکرارکننده تک فرکانس ؟!  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با توجه به نیاز شبکه مخابراتی به آنها یک فرکانس می دهد ،

اما خب محدودیتی که ایجاد می شود این است دیگر نمی توان از حالت تکرارکننده در شبکه استفاده کرد ، برای افزایش تقویت شبکه از تکرارکننده تک فرکانس فقط می توان استفاده کرد.

در واقع شما دارای یک شبکه محلی یا LOCAL هستید و با یک فرکانس باید تقویت شبکه و ارتباط خود را ایجاد کنید ، اگر شبکه ای دارید که بیسیم های آن آنالوگ است راهی جز استفاده از تکرارکننده سیمپلکسور ندارید.

تکرارکننده سیمپلکسور

سازمان های که تعداد پرسنل انها کم بوده و یا محدوده ارتباطی کمی دارند ، تعداد فرکانس های انها به یک طیف فرکانسی محدود است و بصورت از شبکه استفاده خواهند کرد، جهت افزایش برد در حالت LOCAL از یک تکرارکننده صدا استفاده خواهد شد،در مرکز محل عملیات یک انتن قوی و یک بیسیم ایستگاه ثابت لحاظ می شود، صدا با کیفیت مناسب دریافت می شود و با قدرت عالی ارسال می شود ،اینگونه پوشش ارتباطی تقریبا ۲ برابر است. این تکرارکننده قابلیت مچ شدن با تمامی برندهای بیسیم خواهد بود.

پیشرفته این تکرارکننده در حالت دیجیتال همان دستگاه SFR هایترا می باشد. فیلم تست تکرارکننده تک فرکانس سیمپلکسور در زیر نمایش داده شده.

پیمایش به بالا