بهترین ماوس های بی سیم در بازار

در این مطلب با بهترین ماوس های بی سیم موجود در بازار برای کار و امور روزانه آشنا می‌شوید که با خرید آنها، میز خلوت‌تر و بهره‌وری بالاتری خواهید داشت.

بهترین ماوس های بی سیم، ترکیبی از طراحی ارگونومیک مبتنی بر تحقیقات گسترده و قابلیت‌هایی هستند که به ارتقای بهره‌وری کمک می‌کنند. این ترکیب باعث شده که چنین ماوس هایی به انجام هر چه بهتر و راحت‌تر کارها کمک کنند

موس‌های طراحی شده برای ارتقای بهره‌وری، با ماوس های گیمینگ تفاوت دارند. ممکن است برای کار، نیاز به ماوسی با نرخ نمونه‌برداری بالا و تأخیر بسیار کم نداشته باشید؛ اما برای انتخاب بهترین ماوس کاری هم باید عوامل مختلف دیگری را در نظر داشته باشید – از جمله قابلیت کنترل با چند دستگاه، پشتیبانی از بلوتوث، غلتک سریع و ماندگاری شارژ طولانی.

بهترین ماوس های بی سیم

استفاده از ماوس های بی سیم بسیار راحت است به خصوص برای افرادی که میز کار کوچکی دارند؛ چون چنین ماوس هایی فاقد سیم‌هایی هستند که میز را شلوغ کرده و دائماً به وسایل دیگر گیر می‌کنند.

ماوس های بی سیم برای رسیدن به فناوری امروزی، مسیری طولانی را طی کرده‌اند. حالا جدیدترین و بهترین ماوس های بی سیم در بازار، اتصالی بدون تأخیر و پایدار با سیستم‌های مختلف برقرار می‌کنند. همچنین، ماندگاری شارژ باتری این ماوس ها و بهره‌وری انرژی آنها بهبود پیدا کرده و حالا نیازی به تعویض پی در پی باتری چنین ماوس هایی ندارید.

در حال حاضر، بهترین ماوس های بی سیم ام اس ای ، ایسوس و سایر شرکت‌ها از نظر کیفیت و تأخیر ورودی تفاوت چشمگیری با ماوس های باسیم ندارند

کوچکترین موس جهان

بازار دیجیتال – شرکت Brando یکی از منحصر به‌فرد‌ترین ماوس های دنیا را به بازار عرضه کرده است. این ماوس درحقیقت کوچک‌ترین ماوس بی‌سیم دنیاست که به تازگی به بازار لوازم جانبی کامپیوتر معرفی و عرضه شده است.این ماوس ابعادی برابر ۲۸×۳۸×۶۸ میلیمتر داشته و وزن آن تنها به ۳۲ گرم می‌رسد.کوچک‌ترین ماوس بی‌سیم دنیا با فرکانس ۴/۲ گیگا هرتزی کار می‌کند.به‌این ترتیب کاربران این ماوس امکان کار با آن را تا فاصله ۷ متری دراختیار خواهند داشت.طراحی این ماوس کاملا ساده و راحت بوده و برای کار با انواع نوت‌بوک مناسب است.این ماوس دارای دریافت‌کننده امواج مبتنی بر پورت USB بوده و با ویندوزهای ME، ۲۰۰۰، XPا، VISTA و سیستم عامل MAC شرکت APPLe سازگار است.

پیمایش به بالا