سیستم دیسپاچینگ

 Hytera Smart Dispatch Plusیک سیستم دیسپاچینگ

 Hytera Smart Dispatch Plusیک سیستم دیسپاچینگ است که برای شبکه رادیویی معمولی( DMR )با عملکردهای ارتباطی، مدیریتی و دیسپاچینگ بصورت کارآمد طراحی شده است. Hytera Smart Dispatch Plus که با ساختار C/S، طراحی و مدولار شده قابلیت پشتیبانی از VoIP را دارد، یک پلتفرم پیشرفته با مقیاس پذیری و استحکام بالا را به شما ارائه می دهد.

Flexible deployment (استقرار و انعطاف پذیر)

سرور، گت وی و کلاینت را می توان بر روی یک کامپیوتر نصب کرد. سرور، گت وی و کلاینت نیز می توانند در مکان های مختلف مستقر شوند. هم تکرارکننده ها و هم دستگاه های بیسیم  می توانند به Smart Dispatch Plus متصل شوند.

Rich service (خدمات غنی)

انواع خدمات صوتی

  1.  تماس انفرادی
  2.  تماس گروهی
  3.  تمام سراسری
  4.  اینترکام دیسپاچر
  5. ضبط صدا
  6.  غیره پیام کوتاه، پیام زمان‌بندی شده، دسترسی به ایمیل سرویس  
  7. موقعیت مکانی و بررسی مسیر های پیموده شده، هشدار سرعت بیش از حد
  8.  خدمات ایمنی: غیرفعال کردن/فعال کردن، مانیتور از راه دور، کارگر تنها و هشدار اضطراری
User-friendly (کاربر پسند)

رابط گرافیکی برای عملکرد و مدیریت آسان پشتیبانی از چندین زبان از ورودی RTL (راست به چپ) پشتیبانی می کند.

شاخه های پشتیبانی نرم افزار Hytera Smart Dispa

XPT Extended Pseudo Trunking System

Hytera Extended Pseudo Trunk (XPT) یک سیستم ترانکینگ توزیع شده بدون گره کنترل کننده سیستم مرکزی است. یک راه حل مقرون به صرفه و مقیاس پذیر برای افزایش ظرفیت شبکه رادیویی DMR بر اساس فناوری Pseudo Trunk و سیستم ترانکینگ دیجیتال است.

HR106X Ultra-thin DMR Repeater

Hytera بر اساس تجربه بالا و غنی در صنعت مخابرات، بازخورد مشتریان و تحولات تکنولوژیکی، نسل بعدی DMR Repeater HR106X که بیسیار ظریف و سبک است را عرضه کرد. این محصول دارای یک جهش جدید در ظاهر، عملکرد و مدیریت پس‌زمینه، با عملکردهای قدرتمندتر و مدیریت پیکربندی راحت‌تر است که می‌تواند نیازهای بالاتر شما را برای تکرارکننده برآورده کند.

HR65X Compact DMR Repeater

Hytera HR65X نسل جدید تکرار کننده فشرده DMR است که برای گسترش دامنه ارتباطی رادیوهای DMR شما طراحی شده است. جمع و جور و سبک وزن، HR65X را می توان به روش های مختلف بر روی دیوار نصب کرد یا با لوازم جانبی مناسب بر روی پشت حمل کرد، بدون اینکه با شرایط نصب در محل سازگاری داشته باشد. HR65X به شما اجازه می دهد تا در هر مکانی که نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. این بهترین انتخاب برای هتل ها، ساختمان های اداری، سوپرمارکت ها، پارک های صنعتی و موارد دیگر است.

RD98XS 100W High-power DMR Repeater Pro

تکرار کننده دیجیتال Hytera RD98XS 100W در قلب شبکه های رادیویی آنالوگ و دیجیتال قرار دارد. با عملکرد فوق العاده و قابلیت اطمینان بالا ، این تکرار کننده دامنه سیستم رادیویی را تا حد زیادی گسترش میدهد و ارتباطات قابل اعتماد را در مسافت طولانی تر تضمین کند.

پیمایش به بالا