بیسیم HM789 هایترا

بیسیم HM789 هایترا نسل جدید رادیو دو طرفه موبایل حرفه ای DMR است، انعطاف پذیر و کاربری آسانی دارد . بیسیم HM789 هایترا از یک پنل تک استاندارد و پنل از راه دور (تک یا دوتایی) برای سازگاری با محیط‌های مختلف مانند وسایل نقلیه، موتورسیکلت‌ها و اتاق‌های کنترل پشتیبانی می‌کند و ارتباط کارآمد را تضمین می‌کند. علاوه بر این، اتصالات مختلفی را فراهم می کند که از طریق آنها برنامه های کاربردی غنی را می توان در خدمات موجود ادغام کرد تا کارایی آن را بهبود بخشد.

انعطاف پذیری خفن بیسیم HM789 هایترا

با پنل کنترل انعطاف پذیر و لوازم جانبی، می توان در محیط های مختلف برای برآوردن نیازهای مختلف استفاده کرد، کابل شبکه اتصال تا 120 متر (سفارشی) می توان نصب کرد. در مکان های که فاصله دکل تا بیسیم زیاد است ، برای جلوگیری از طولانی کردن کابل آنتن می توانید ، یک پنل جدا تهیه کنید به همراه کابل شبکه ، فرامین را از مرکز کنترل تا بیسیم منتقل کنید.

زمانی که شما در اتاق مانیتورینگ تعدادی کاربر دارید که می خواهید هر کدام با گروه خاصی تماس برقرار کند ، می توانید بجای استفاده از چند آنتن و کابل مخابراتی ، از چند پنل کاربری بیسیم HM789 هایترا استفاده کنید.

افزایش حساسیت گیرندگی

با افزایش حساسیت دریافت و بهبود دریافت صدا در مناطق سیگنال ضعیف، به کاربران کمک می کند تا با کاربران دیگر بهتر ارتباط برقرار کنند.

بیسیم HM789 هایترا
افزایش وضوح صدا

با استفاده از فناوری حذف نویز هوش مصنوعی موفق به حذف نویز پس‌زمینه (مانند سر و صدای جاده) ، حذف پژواک و استخراج صدای انسان از نویز و کاهش صدای زوزه و بازدم در مجاورت نزدیک شده است، با استفاده از این فناوری، بیسیم HM789 هایترا صدای واضح تر و بلندتری را برای طرف مقابل ارائه می دهد.

لایسنس IP TRANSIT بیسیم HM789 هایترا

شما می توانید با تهیه این لایسنس از نمایندگی های رسمی هایترا در ایران ، چند بیسیم در نقاط دور از هم و چند رنج فرکانسی را به هم دیگر متصل نمائید ، با اتصال خروجی شبکه بیسیم HM789 هایترا به گت وی های مورد نظر شبکه ، می توانید این ارتباط را برقرار کنید.

بیسیم HM789 هایترا
مشخصات فنی بیسیم HM789 هایترا
  1. رنج فرکانسی 136 مگاهرتز تا 174 مگاهرتز
  2. ظرفیت کانال 1024
  3. ظرفیت زون 64
  4. ولتاژ کاری 13.6 ولت با تلرانس + و – پانزده درصد
  5. مصرف جریان حالت STANDBY کمتر از 500 میلی آمپر
  6. مصرف جریان در حالت فرستندگی 1 وات کمتر از 3 امپر ، 25 وات کمتر از 8 امپر ، 50 وات کمتر از 12 امپر ، 5 وات کمتر از 4 امپر
  7. جریان مصرفی در حالت گیرندگی کمتر از 2 آمپر
  8. وزن 1520 گرم
  9. نمایشگر LCD با ابعاد 2.4 اینچ
  10. حفاظت از گرد و غبار و آب IP54
پیمایش به بالا