بیسیم هوشمند POC پهن باند هایترا

بیسیم هوشمند POC که معروف به PUSH TO TALK  در واقع یک ارتباط دو طرفه به کاربران در بسترهای مخابراتی LTE/4G خواهد داد ، در نسل های آینده در شبکه های ۵G دیتا را در بستر VOICE انتقال خواهند داد و پایداری شبکه را تا ۹۰درصد تضمین خواهند کرد.رادیوهای POC از طریق شبکه های تلفن همراه از پیش تعیین شده بطور همزمان و دو طرفه ارتباط برقرار خواهند کرد، بر این اساس رادیوهای POC از طریق شبکه های تلفن همراه از پیش تعیین شده بطور همزمان و دو طرفه ارتباط برقرار خواهند کرد، بر این اساس

شما میتوانید در واقع یک ارتباط سراسری در کل کشور یا جهان ، در واقع جای که سیم کارت شما قابلیت آنتن دهی داشته باشد را داشته باشید، در صورتی که این شبکه نیازمند به یک تکرارکننده در بستر آنالوگ یا تکرارکننده در بستر دیجیتال IP نخواهد بود.

برندهای مطرح بیسیم هوشمند POC هایترا

با بستری که اپراتورها برای شما ایجاد خواهند کرد میتوانید  از این رادیو موبایل ها استفاده بهینه کنید. برندهای مطرح در کشور و دنیا در حال ارائه چنین سیستم های هستند و این سیستم را بعنوان یک رادیو موبایل تجاری در کنار بیسیم های VHF توصیه خواهند کرد، که این موضوع باید در نظر گرفته شود که رادیو موبایل های که خریداری خواهند شد قابلیت اتصال به بسترهای دیجیتال بیسیم های VHF در برندهای متفاوت را خواهند داشت ؟

نکات مهم در خرید بیسیم هوشمند POC پهن باند هایترا

  1. مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور را دارد؟
  2. آیا قابلیت اتصال به بیسیم های VHF در بستر دیجیتال خواهد بود ؟ ( اکثر بیسیم های VHF در کشور به سمت شبکه دیجیتال کوچ کرده اند)
  3. آیا شبکه سرور و دیسپچر خاصی دارد ؟
  4. امکان محلی کردن سرور موجود می باشد ؟
  5. بستر ارتباطی موبایل در واقع کدام یک از بسترهای مرسوم خواهد بود ؟ ۵G / 4G / LTE / 3G / 2G
  6. در سازمان های که از نظر امنیت فناوری اطلاعات باید تاییدیه های لازم را داشته باشند ، آیا مجوز های لازم مانند  مجوز افتا اخذ شده است ؟

برندهای مطرح مانند هایترا ، موتورولا ، آیکوم که عامل های فروش بیسیم های باند HF و VHF LOW BAND و VHF و UHF در ایران هستند، بیسیم رادیویی LTE/POC خود را با عنوان بیسیم های تجاری به بازار عرضه کرده اند، در آینده نزدیک این رادیو موبایل ها به ایران وارد خواهد شد و در کنار بیسیم های VHF یک شبکه مخابراتی مناسب با پوشش گسترده به ارمغان خواهد آورد.

نرم افزارهای ارتباطی بیسیم هوشمند POC

بسیاری از شرکت ها نرم افزاری تهیه و بهینه سازی کرده اند که بتوان از طریق موبایل با بیسیم های VHF ارتباط رادیویی برقرار کرد ، از نظر تجاری محصولی جالب است ، اما از نظر کارایی با توجه به وابسته بودن به اپراتورها که هیچ گونه قراردادی مابین آنها نیست ، ارائه خدمت کاملا معمولی می باشد . اما بر روی بیسیم های هوشمند هایترا نرم افزاری لحاظ طراحی شده است که تاییدیه افتا دارد و مورد تاییدیه حراست کل کشور است.

بیسیم هوشمند هایترا POC

مدل های بیسیم POC هایترا در سه بخش تقسیم شده اند

  1. بیسیم دستی
  2. بیسیم خودرویی و ثابت
  3. نرم افزار دیسپچر

بیسیم دستی POC هایترا

1. بیسیم هوشمند POC مدل P30

Hytera P30 یک رادیوی تلفن همراه (PoC) است که ارتباطات صوتی فوری را از طریق شبکه 2G، 3G یا LTE برای کسانی که در امنیت، مدیریت دارایی، خدمات شهری، تدارکات و غیره درگیر هستند، ارائه می‌کند. رادیویی کارآمد در کارهای روزانه می باشد که زمان تأخیر کم برای برقراری ارتباط نیاز دارد .

بیسیم هوشمند POC
2. بیسیم هوشمند POC مدل PNC360S

رادیو Hytera PNC360S Push-to-Talk over Cellular (PoC) راه برقراری ارتباط با هم تیمی های شما را ساده می کند. این رادیو را می توان در شبکه عمومی در دسترس برای ارائه ارتباطات فوری با فشار یک دکمه PTT بکار برد. این مدل بهترین انتخاب برای کسانی است که در ، هتل ها، تدارکات، شهرک های صنعتی، مدیریت شهری و موارد دیگر مشغول هستند.

3. بیسیم هوشمند POC مدل PNC380

PNC380 Fبرنامه های ارتباط سریع را در یک بیسیم آماده سازی کرده است. از طریق شبکه‌های 2G، 3G، 4G و WLAN، دستگاه خدمات داده‌های چندرسانه‌ای ، از جمله انتقال ویدیوی 4G، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، و پیام‌رسانی فوری را ارائه می‌کند.

4. بیسیم هوشمند POC مدل PNC370

PNC370 با ارائه خدمات PTT از طریق شبکه های 3G/4G/WLAN دامنه مکالمه را افزایش می دهد. این یک انتخاب خوب برای سازمان هایی است که هدفشان بهبود بهره وری و کارایی است.

5. بیسیم هوشمند POC مدل PNC460

دستگاه هوشمند Hytera XRugged PNC460 برای بهبود کارایی در محیط کار امروز و فردا ساخته شده است. این گوشی دارای قابلیت‌های رادیویی تلفن هوشمند و Push-To-Talk over Cellular (PoC) است که به تیم شما اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه‌تر در محل کار ارتباط برقرار کنند . علاوه بر این ، PNC460 برای مقاومت در برابر هر محیط کاری با شرایط بد واقعاً مقاوم است.

6. بیسیم هوشمند POC مدل PNC460U

PNC460U یک دستگاه هوشمند ذاتاً ایمن است دارای گواهینامه UL913 با قابلیت‌های تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و رادیوی تلفن همراه (PoC) است. این بیسیم دارای نرم افزار هدفمند، تماس‌های فوری PoC، ارسال های مبتنی بر ویدیو و موارد دیگر را برای انجام کارها در زمان کمتر و با دردسر کمتر فراهم می‌کند. ایمن تر و کارآمدتر کار کنید.

7. بیسیم هوشمند POC مدل PNC550

PNC560 بهترین های هر دو دنیا را در اختیار شما قرار می دهد ، یک رادیو PTT حرفه ای و یک گوشی هوشمند با بهره وری مقاوم است. نرم افزار قدرتمند (MCPTT) مکالمات را از طریق شبکه 5G/LTE با سرعت فوق العاده سریع و تأخیر کم به شما ارائه می دهد و از ارتباطات تیمی و همکاری با فشار دادن یک کلید ساده PTT پشتیبانی می کند. PNC560 یک دستگاه فوق‌العاده امن است که برای حرفه‌ای‌هایی طراحی شده است که به حفاظت از امنیت داده‌ها نیاز دارند. این دستگاه از یک مکانیسم امنیتی چند لایه یکپارچه در طراحی سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه حفاظت جامع و کافی از داده ها بر روی دستگاه استفاده می کند.

بیسیم هوشمند POC
8. بیسیم هوشمند POC مدل MNC 360

MNC360 یک رادیو تلفن همراه Push-To-Talk over Cellular (PoC) است که برای ارتباط درون خودرو طراحی شده است. با طراحی نوآورانه Hytera ، خدمات صوتی قابل اعتماد، بلند و واضح را برای سناریوهای مختلف ارتباط میدانی ارائه می دهد.

پیمایش به بالا